Octavian Lungu, altă mărturie ale infracţiunilor grave ale procurorului Vasile Ioniţă

wordpress6Al treilea martor, a treia mărturie despre abuzurile procurorului Vasile Ioniţă din dosar. Domnul Octavian Lungu. Domnul Octavian Lungu a fost în acelaşi dosar, a beneficiat de procedura simplificată de recunoaştere a faptelor şi a acum a fost chemat ca martor în dosar vizavi de achitarea dlui Gheorghe Roman, fostul vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Ilfov. Deci avem oricum şi achitări totale în acest dosar instrumentat în mod abuziv de Vasile Ioniţă. În loc să afle probe acuzatoare la adresa dlui Gheorghe Roman, procurorul de şedinţă a aflat abuzurile în care colegul lui a cercetat acel dosar. Şi evident că noi probe ale nevinovăţiei celor aflaţi în dosarul instrumentat aberant de Vasile Ioniţă. Dl. Octavian Lungu este o altă persoană prejudiciată de Florian Puiu cu banii. Cu sume foarte mari de bani. „L-am împrumutat pe Puiu Florian cu o sumă de bani, iar acesta era împreună cu Cristian Stoian. „La întâlnirea pe care am avut-o cu Puiu Florian a venit cu un teanc de acte pentru un contract cu firma Triton pe care urma să-l perfecteze şi mi-a spus că are nevoie de 100.000 de euro. Totodată, mi-a spus că are 1 milion de euro la Alfa Bank, iar în 2 săptămâni îmi înapoiază împrumutul pentru că urma să primească de la firma Triton bani. Suma de 600.000 de euro din care îmi va achita împrumutul. Nu am participat la a doua întâlnire, eu doar l-am împrumutat. Da, am participat la astfel de întâlniri, dar la aceste întâlniri nu erau prezenţi ambii neapărat, adică Florian Puiu şi Cristian Stoian.. Cum nu dispuneam de bani, m-am împrumutat şi i-am dat la început 50.000 de euro şi după două săptămâni încă 15.000 de euro. Prima tranşă a fost în data de 19 septembrie 2011”, a spus dl. Octavian Lungu. De asemenea, el a precizat că în aceste discuţii cu Florian Puiu şi Cristian Stoian au fost menţionate numele lui Apostol Muşat şi Adrian Mladin. „L-am sunat într-o seară (îl sunam zilnic pentru recuperarea banilor) şi m-a chemat a doua zi spunându-mi că îmi va da banii. Când m-am dus a doua zi, era numai Cristian Stoian şi mi-a spus că Puiu Florian a fost ridicat de DNA. Eu nu ştiam că banii ar avea destinaţia de mită către primari în momentul în care i-am dat, că doar nu l-aş fi împrumutat pentru aşa ceva. Ulterior mi-a spus că suma de 250.000 de euro trebuie să fie împărţită şi către dl. Muşat, însă eu ştiu că el NU a pretins niciodată această sumă. Florian Puiu spunea tot timpul: Muşat, Mladin, Gigi Roman şi nu-mi aduc aminte exact celelalte persoane”, a susţinut dl. Octavian Lungu ieri în faţa instanţei Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Întrebat de unde cunoaşte că nu a pretins dl. Muşat acea sumă de bani, Octavian Lungu a spus că era lângă Muşat o mare parte din zi, iar fiul acestuia era naşul său de cununie. „Tot ceea ce am scris despre şpăgi ştiam de la Florian Puiu. Nu mi-a mai confirmat nimeni niciodată că ar fi cerut şpagă cineva”, a spus dl. Octavian Lungu.

Îmi amintesc că şi eu am fost foarte dură cu Octavian Lungu la vremea respectivă, eram foarte intrigată că a minţit, iar în baza mărturiei sale mincinoase, dl. Apostol Muşat a fost arestat. Îmi amintesc de dna Silvia, Dumnezeu s-o odihnească ce anume îmi povestea. Sigur că povestea m-a impresionat. Eu n-am ştiut că până la urmă nu era nici vina lui Lungu, CI NUMAI ŞI NUMAI A PROCURORULUI, DE ACEEA AM REACŢIONAT AŞA. Un procuror care va avea foarte mult de furcă cu mine. Pentru că realmente nu înţeleg nici acum de ce dracu anume a făcut el toate chestiile astea şi ce anume a avut în halul ăsta, cu tortura şi cu chinul de împărţit cu dnii Muşat şi Mladin, dar şi cu celelalte persoane din dosar. Dacă la dl. Muşat se poate spune că aşa a vrut Elena Udrea, iar Adrian Mladin era o miză, nu pot să înţeleg nici până în ziua de astăzi ce anume a avut de împărţit cu Roxana Curpene, de exemplu sau cu Vildan Suliman. Habar n-am! Marinică Bozdoro era pentru Florian Puiu o miză ca să nu-i mai restituie împrumutul, dar nu înţeleg de ce-a legat la modul ăsta în halul acesta într-un trucaj cap-coadă un incredibil dosar. Pentru că dl. Apostol Muşat a stat un an şi-o lună nevinovat arestat, soţia sa s-a îmbolnăvit şi-a murit de supărare, cea mai inocentă femeie pe care am văzut-o în viaţa mea, iar ca primar a venit cineva care a furat şi-a dat la tunuri de ne-au găsit dracii aici, la Snagov şi cu dictatura şi cu nesimţirea şi cu tot! Păi, aşa era dl. Apostol Muşat ca primar? Eu nu mai am ce comenta!

„Aş mai vrea să precizez că eu i-am tot cerut lui Puiu înapoi banii, a tot amânat până în momentul în care Cristian Stoian mi-a spus că a fost ridicat de DNA. Am mers împreună cu Stoian la DNA şi l-am aşteptat să iasă. Puiu Florian mi-a spus atunci să uit de bani şi că ar fi mai bine să formulez denunţ ca să scap eu de dosar”, a mai declarat în faţa instanţei dl. Octavian Lungu. Ei, poftim, hal de aranjamente ce-a făcut procurorul Vasile Ioniţă în acest dosar!

Întrebat de procuror ca să se lămurească în privinţa dlui Gheorghe Roman, martorul Octavian Lungu a spus că el cunoştea că ar fi urmat să primească o sumă de bani de la Muşat numai prin prisma lui Puiu Florian, de niciunde altundeva. El a mai afirmat că pentru recuperarea banilor din împrumutul nerecuperat, l-a dat anul trecut în judecată pe Florian Puiu. El a mai spus că a aflat de la Puiu Florian după ce i-a împrumutat suma de bani că a mai împrumutat o sumă de bani şi de la Bozdoro, deşi prima dată l-a văzut personal în faţa instanţei.

Întrebat dacă dl. Apostol Muşat i-a spus să nu mai dea niciun ban nimănui şi că el nu vrea nimic pentru el, Octavian Lungu a spus că i-a spus acest lucru telefonic. „După momentul în care îl împrumutasem pe Puiu Florian cu suma de 65.000 de euro, Muşat mi-a spus să nu-i mai dau niciun ban pentru că el crede că este un escroc şi să nu-i mai dea niciun ban. „Am mers împreună cu Muşat la spălătorie în urma unui telefon pe care tatăl meu i l-a dat lui Muşat şi l-a rugat să mă ajute să-mi recuperez banii”, a mai spus dl. Octavian Lungu ieri în instanţă. Întrebat şi în legătură cu mita cerută de procurorul Vasile Ioniţă dlui Apostol Muşat, Octavian Lungu a spus că da, cunoaşte acest aspect. „Chiar în ziua în care Florian Puiu a fost la DNA, după vreo trei ore de la ieşire mi-a spus să-i transmit lui Muşat că are trei dosare şi dacă dă suma de 300.000 de euro scapă de dosare. M-am dus la Muşat la ora 12 noaptea, i-am spus ce i-a transmis Florian Puiu şi dl. Muşat mi-a spus că nu vede pentru ce să-i dea banii şi că nu are nici banii respectivi”, a mărturisit Octavian Lungu. Nu-i nimic, că pentru asta vor trebui cătuşe pentru Vasile Ioniţă. Eu voi avea grijă. Aha, şi dacă am denunţat aşa ceva, cică… am indus în eroare organele judiciare. DAR A CERCETAT INFRACŢIUNEA ASTA GRAVĂ A PROCURORULUI VASILE IONIŢĂ DE PRETINDERE DE MITĂ CINEVA?

Dl. octavian Lungu a mai spus că dl. Apostol Muşat nu cunoştea despre existenţa contractului încheiat între Florian Puiu şi Ion Scaeţeanu şi când a aflat, a spus să-l anuleze. El a mai spus că după ce i-a dat banii lui Florian Puiu, acesta i-a spus că i-a dat lui Ovidiu Zsazs pentru a ajunge la primarul Adrian Mladin. El a mai spus că, în afară de suma de 65.000 de euro, i-a mai dat lui Florian Puiu şi suma de 60.000 de lei.

Noul termen este 4 decembrie, ora 9, pentru că în cauză există şi un arestat, în alt dosar, Ovidiu Zsasz, condamnat definitiv la trei ani de închisoare cu executare în dosarul cu denunţător Adrian Mladin referitor la procurorul Tomiţă Neagu. Deci vedeţi bine, reiau şi eu cercetarea legată de procurorul Vasile Ioniţă, o să reiau documentaţia şi îi fac plângere penală într-un alt dosar. Nu stau la discuţii, că sunt prea mulţi martori şi prea multe probe, reiau cercetarea şi nu discut şi nu glumesc cu el de fapt. Numai că de data asta o să fiu şi eu parte vătămată. Asta e singura schimbare de fapt! Vă voi ţine la curent cu absolut toate noutăţile legate de acest dosar.

Mirela Predan

Sfârşit

Lasă un comentariu